27 Kasım 2016 Pazar

enfes lor tatlısı


Enfes mi enfes, lor tatlısı tarifimde; oda sıcaklığında tuzsuz tatlı lor peyniri, bir bütün tavuk yumurtası, baklava ve börek yapımında kullanılan un, ince taneli irmik, kahvaltılık tuzsuz tereyağı ve bir çay kaşığı tepelice doldurulmuş karbonat kullandım. Saydığım malzemelerle tatlının hamurunu hazırladım, beze yaptım, yağlanmış tepsiye dizdim, turbo fırının alttan ikinci rafında 175°C derecede yarım saat pişirdim ve sıcak olan şerbetini verdim. Şerbeti tatlı hamuru fırıda pişerken hazırlarsanız, zamanlamanız mükemmel olur. Şerbetli tatlıları seviyorsanız, yapımı kolay bu tatlıyı denemenizi tavsiye ederim.

Enfes Lor Tatlısı Malzemesi
  • iki su bardağı dolusu lor peyniri
  • iki çorba kaşığı tepeli doldurulmuş un
  • iki çorba kaşığı tepeli doldurulmuş irmik
  • üç çorba kaşığı eritilmiş tereyağı
  • bir çay kaşığı tepeli doldurulmuş karbonat
  • bir tane tavuk yumurtası
Tarifin Devamı »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder